#reclama0#

Top 100 alimente cu puține calorii. Efecte incredibile asupra organismului

#reclama10#
12.FEBRUARIE.2021
Top 100 alimente cu puține calorii. Efecte incredibile asupra organismului

Categorie: Sanatate si Nutritie Autor: Roxana Florescu Zodiacool Foto:pexels.com

Fructele și legumele cu calorii negative nu îngrașă, ba chiar au efecte inverse în organism, ajutând la slăbire. Alimentele care au calorii negative conțin un
#reclama1#

surplus de vitamine și minerale ce pot accelera producția unor enzime care să „ardă” nu doar caloriile mâncării consumate, ci și alte calorii suplimentare prezente în sistemul de digestie.

Iată și lista alimentelor care au mai puține calorii, nu îngrașă și elimină toxinele din organism, dacă sunt integrate într-o dietă sănătoasă. Pentru a vedea numărul de calorii, valorile nutriționale și beneficiile consumului unui anumit aliment, dă click pe alimentul care este de interes, din lista de mai jos:

#reclama7#

1. Afine: au un impact real în ceea ce priveşte scăderea greutăţii corporale şi masei ficatului.

2. Agar: stimulează tranzitul intestinal, ceea ce înseamnă că grăsimile și zaharurile vor fi rapid eliminate din corp.

3. Alge marine: conțin proteine care stimulează metabolismul și accelerează arderea grăsimilor.

4. Ananas: favorizează eliminarea surplusului de lichid din organism, dar și a surplusului de greutate.

5. Anason: echilibrează secreţia şi evacuarea bilei şi a sucurilor gastrice, îmbunătăţind digestia.

#reclama3#

6. Andive: au efecte diuretice, stimulând activitatea rinichilor şi a tubului digestiv.

7. Anghinare: are efecte puternic detoxifiante şi diuretice, scade nivelul zahărului din sânge, scade pofta de alimente dulci.

8. Ardei iute: conține capsaicină care ‘’dă căldură’’ corpului şi astfel ajută la arderea grăsimilor.

9. Avocado: arde grăsimile, grație conținutului de grăsimi mononesaturate.

10. Broccoli: îmbunătățește digestia, stimulează tractul intestinal și elimină toxinele; accelerează metabolismul.

#reclama11#

11. Busuioc: elimină toxinele din corp, prevenind eventualele complicații la nivelul aparatului digestiv.

12. Caise: au efect laxativ și conțin fibre alimentare care rămân mult timp în stomac, împiedicând reapariția senzației de foame.

13. Cardamom: curăţă tractul urinar, vezica, rinichii, eliminând toxinele, apa în exces.

14. Carne de curcan: proteinele sale sunt compuşi complecşi care reclamă multă energie pentru a fi asimilaţi.

15. Cartofi: cartofii fierți în coajă și răciți conțin amidon rezistent care stimulează arderea grăsimilor, prin accelerarea metabolismului.

16. Castane: conțin zaharuri de bună calitate, cu absorbție lentă la nivelul intestinului, care mențin glicemia normală.

17. Castravete: are cea mai pură apă, fibre alimentare, substanțe diuretice naturale și un număr infim de calorii.

18. Căpșuni: „atacă” grăsimea, activând metabolismul şi echilibrând hormonii responsabili de creşterea în greutate.

19. Ceapă: are un rol important în eliminarea excesului de lichide.

20. Chimen: conține fitosteroli care inhibă absorbția de colesterol nociv din tractul digestiv.

21. Cicoare: luată în timpul mesei, acționează ca un puternic inhibitor al foamei.

22. Cimbru: activează digestia și funcția de eliminare.

23. Cireșe: au acțiune depurativă.

24. Coacăze negre: fibrele conținute se digeră lent și oferă senzația de sățietate.

25. Coada - calului: are efecte diuretice și stimulente ale funcției renale.

26. Conopidă: stimulează producerea enzimelor necesare pentru menținerea sănătății organismului.

27. Coriandru: stimulent pentru secreţia gastro-intestinală.

28. Creson: tonic, detoxifiant al ficatului.

29. Cuișoare: îmbunătățește digestia și ajută la pierderea în greutate.

30. Dafin: ajută la slăbire și la arderea grăsimilor.

31. Dovlecel: conține fibre alimentare, potasiu și foarte puține calorii.

32. Fasole pătată: purgativă.

33. Fasole verde: are o acțiune depurativă, antitoxică.

34. Ghimbir: arde grăsimile.

35. Ginseng: reglează colesterolul și stimulează digestia.

36. Graham: conține multe fibre și ajută digestia.

37. Grapefruit: arde grăsimile.

38. Gulie: bogată în vitamina C, potasiu și vitamina E, săracă în calorii şi grăsimi.

39. Hrean: creşte metabolismul cu peste 20 %, ceea ce înseamnă arderi puternice de calorii.

40. Izmă: facilitează eliminarea apei în exces.

41. Kiwi: are un procent ridicat de apă și efect diuretic.

42. Lămâie: ajutor digestiv și detoxifiant pentru ficat.

43. Lemn - dulce: are efect diuretic și laxativ.

44. Mandarine: ajută la slăbit prin creşterea proceselor metabolice şi arderilor de grăsimi.

45. Mango: ajută la arderea grăsimilor şi la detoxifierea corpului.

46. Măceșe: inhibă procesul de depunere a țesutului adipos.

47. Măcriș: conferă rapid senzația de sățietate.

48. Mărar: are efect diuretic.

49. Mei: sursă de carbohidraţi buni şi un index glicemic scăzut.

50. Mentă: facilitează eliminarea apei în exces și ajută rupturile din țesuturi să se refacă mai repede.

51. Mere: scad nivelul colesterolului, ajută digestia, sunt săţioase, taie pofta de dulce.

52. Miere: neutralizează mecanismele cerebrale responsabile pentru pofta de dulciuri.

53. Migdale: favorizează topirea grăsimilor din jurul taliei.

54. Morcovi: reduc apetitul culinar.

55. Mure: dau sățietate și ard cu ușurință grăsimile.

56. Mușețel: stimulează producția de suc gastric.

57. Napi: îmbunătățesc tranzitul intestinal și ajută la eliminarea toxinelor.

58. Nectarine: oferă senzație de sățietate pe o perioadă mai lungă de vreme.

59. Oregano: stimulează digestia.

60. Orez basmati: echilibrează procesele corporale ce includ nutriţia, hidratarea şi metabolismul.

61. Orez brun: intensifică digestia.

62. Orz: intensifică funcțiile hepatice.

63. Papaya: diuretic și antioxidant natural.

64. Păducel: reduce colesterolul și aciditatea gastrică.

65. Păpădia: stimulează activitatea rinichilor şi a intestinelor.

66. Păstârnac: ȋmbunățeşte digestia, curăță ficatul și rinichii de toxine.

67. Pătrunjel: acționează ca un diuretic.

68. Pepene roșu: conține 90% apă și are puternice proprietăți diuretice.

69. Peşte: are grăsimi bune.

70. Piper: intensifică arderile.

71. Portocale: stimulează eliminarea toxinelor din organism și dau sațietate.

72. Ridichi: calmează foamea, reglează digestia și metabolismul.

73. Rodii: au efect detoxifiant, scad colesterolul.

74. Rozmarin: topește stratul adipos, conferă energie și combate celulita.

75. Roșii: accelerează metabolismul amidonului și al grăsimilor.

76. Salată verde: accelerează procesele de eliminare.

77. Salvia: are calorii negative, tratează problemele digestive.

78. Schinduf: intervine în metabolismul lipidelor, reducând ‘’colesterolul rău’’ (Ldl).

79. Scoici: detoxifică ficatul și rinichii.

80. Scorțișoară: favorizează arderea grăsimilor şi previne formarea în exces de ţesut adipos.

81. Secară: grăbește digestia intestinală.

82. Semințe de dovleac: bogate în vitamine, reglează metabolismul.

83. Semințe de floarea-soarelui: transformă grăsimile în energie, accelerând metabolismul.

84. Semințe de in: stimulează arderea depozitelor de grăsimi din corp.

85. Semințe de susan: ajută la arderea mai multor grăsimi.

86. Sfeclă: are proprietăți intens purificatoare și acceleratoare metabolice.

87. Șovârf: carminativ, stomahic, sedativ asupra sistemului nervos central.

88. Spanac: bogat în fibre alimentare şi substanţe cu efect diuretic.

89. Sparanghel: forțează organismul să ardă mai multe calorii pentru a le digera.

90. Șofran: inhibă depunerile de grăsime.

91. Tapioca: ajută la scăderea colestrolului și reducerea stratului adipos.

92. Tarhon: stimulează secreția de sucuri digestive și reglează metabolismul.

93. Tofu: este lipsită de grăsimi saturate și oferă o senzație de sațietate mai mult timp.

94. Țelină: stimulează digestia și arde depozitele de grăsime.

95. Urzică: puternic detoxifiantă și laxativă.

96. Usturoi: stimulează arderea caloriilor și scăderea în greutate.

97. Varză: curăță organismul de toxine, reduce cantitatea de hrană consumată la fiecare masă.

98. Varză chinezească: potolește foamea rapid și asigură energie.

99. Varză de Bruxelles: are un indice glicemic extrem de scăzut.

100. Vinete: oferă o puternică senzaţie de saţietate și țin sub control greutatea.

#reclama12#
#reclama2#
CONTINUĂ SĂ CITEȘTI
Rețele Sociale
Mod de plată
Abonează-te la newsletter pentru noutăți
© Copyright 2016 - 2020 Zodiacool SRL - Toate drepturile rezervate. Termeni.