Cum returnez?
Condiții generale pentru returul produselor
Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la data livrării, fără penalități și fără invocarea de motive, atât la sediul ZODIACOOL S.R.L., cât și prin completarea cererii, așa cum este prezentat mai jos.
Dacă produsul primit este nefuncţional sau prezintă defecțiuni în primele 24 de ore de la recepţia efectivă, recepţia de la lockere sau la adresă prin curier, puteţi reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca utilizat.
Produse de tip comandă realizată după specificații (indiferent de categorie), produsele care se pot deteriora rapid și cardurile cadou: nu pot fi returnate.
Cum completezi cererea de retur
Veți primi un e-mail cu subiectul Factura atașată pentru comanda respectivă. Din acest e-mail accesați linkul numit Cerere online. În formular, alegeți una dintre opțiunile de retur: vreau banii înapoi sau voucher pentru o nouă comandă.
Veți trimite prin curier produsul pe care vreți să îl returnați, noi având posibilitatea de a deschide coletul și de a verifica dacă produsele sunt corespunzătoare. Costul de transport este achitat de cumpărător. Nu se acceptă retur în oficiile poștale.
Dacă nu folosiți cererea din e-mail, puteți folosi cererea de retragere, completați și o trimiteți la contact@zodiacool.ro.
Asigurați-vă că produsul respectă condițiile de retur și expediați produsul prin curier la adresa: ZODIACOOL, Adresa: Iași, str.Mizil, nr.17
Returnarea la sediul ZODIACOOL
- Returul la sediu este gratuit (se aplică doar pentru produsele care sunt acceptate la retur la sediul ZODIACOOL).
- Dacă produsul se returnează la sediu și modalitatea de plată a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, și nu în numerar la casierie.
Produse cumpărate cu vouchere / carduri cadou: fiecare produs se returnează conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.
- Produsele se returnează în aceeași stare în care le-ați primit, ambalat corespunzător cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis), cu toate documentele însoțitoare și accesoriile/cadourile cu care au fost livrate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, pete, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel, ambalate individual, și vreți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Ați achitat integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl puteți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl veți mai putea folosi.
- Ați achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl veți mai putea folosi.
Bine de știut dacă alegeți rambursarea sumei plătite
Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului.
Daca în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului, plata returului va fi refuzată.
- Dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, vă vom returna banii în contul specificat de dumneavoastră în formularul de retur sau pe card, dacă ați plătit online, fără a vă percepe comisioane pentru aceasta rambursare. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul dumneavoastră în maximum 14 zile calendaristice.
Bine de știut dacă alegeți voucher
- Voucherul este transmisibil și nu se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
- Perioada de valabilitate este menționată în e-mail;
- Voucherul se aplică pe produsele din oferta zodiacool.ro;
- Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.
Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la data livrării, conform condițiilor de aici:
ZODIACOOL - Politica de returnare
Vă informam ca aveti dreptul de a returna produsele achiziționate de la ZODIACOOL, Adresa: Iași, str.Mizil, nr.17, email: contact@zodiacool.ro.
Spre exemplu, returnarea poate interveni în cazul în care considerați că produsele nu sunt conforme cu specificațiile de pe pagina de internet, produsele prezintă deteriorări sau produsele au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuată). Exista situații în care returul nu este posibil (a se vedea paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos).
Perioada de returnare
Cu exceptia cazurilor descrise la paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos, perioada de returnare este de 14 zile începand cu ziua în care dumneavoastră sau persoana indicată de dumneavoastră a recepționat produsele comandate.
Exercitarea dreptului de a returna
În cazul în care doriți să returnați produse, este necesar ca în perioada menționată mai sus să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, utilizând cererea online și veți primi prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.
Vă rugăm să expediați produsele sau sa ni le înmânați direct la sediu, obligatoriu însoțite de factura fiscală, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat returnarea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Nota: În cazul clientilor care plasează comanda și au în istoricul activității lor pe site-ul nostru mai mult de 3 livrări refuzate ne rezervam dreptul de a stabili plata prin transfer bancar ca unică modalitate de plată, în relația cu aceștia.
Consecințele returnării
Daca alegeți să returnați produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.
În cazul în care ne expediați produsele, vă informăm că va trebui să suportați costul returnării produselor.
În cazul returnării complete (situația imposibilității de livrare) a produselor, costul transportului achitat de cumpărător va fi rambursat. În cazul unei returnări a produselor primite costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor recepționate și acceptate de dumneavoastră.
În cazul returnării sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Vă informăm că ne rezervăm posibilitatea a amâna rambursarea până la momentul la care primim produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.
Produse care nu pot fi returnate
Nu pot fi returnate următoarele tipuri de produse:
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care nu au fost sigilate de consumator;
- produsele realizate după specificațiile cumpărătorului, produsele în format electronic
- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.