Cum să dormi mai bine ca să nu îmbătrânești înainte de vreme

475
5.00
SHARE
Sănătate și Nutriție AUTOR: NUTRIȚIONIST FOTO: wallpaperstock.net

Un somn liniștitor poate preveni atât apariția cearcănelor, cât și oboseală cronică, ce duce la îmbătrânire

Somnul este o terapie pentru frumusețe, ne eliberează de stresul cotidian. Iată câteva sfaturi care ne ajută să ne prelungim tinerețea și viața:

Dormitul fără pernă

Poziția corpului atunci când dormim fără pernă favorizează relaxarea mușchilor spatelui, gâtului, ceea ce face ca pielea din această regiune să-și mențină suplețea și frumusețea.

Îmbrăcămintea lejeră

Am putea renunța la chiloți pe durata somnului, aceștia pot strânge zona coapselor sau a abdomenului, ceea ce face ca sângele să nu circule bine și să nu întrețină buna funcționare a organelor interne. Sunt de preferat pijamalele care au șnur în talie, nu elastic, din aceleași motive. Ideal ar fi să dormim în pielea goală, pentru ca energia pozitivă să circule nestingherită. A se dormi cu un prosop în jurul gâtului, acest lucru împiedică formarea ridurilor pe gât, o zonă care ne arată cu adevărat vârsta.

Poziția optimă pentru dormit

A se evita dormitul pe burtă, caz în care este favorizată apariția ridurilor la ochi și întinderea excesivă a pielii gâtului, ceea ce îi va da un aspect neplăcut, îmbătrânit, lipsit de fermitate. În schimb, putem opta pentru pozițiile pe spate sau cea a fetusului, care sunt foarte relaxante pentru corp și piele.

DE INTERES: Spune DA sănătății. Principii ale unui stil de viață sănătos

Lenjeria de pat

A se alege o lenjerie de pat de calitate, din bumbac, pentru a se preveni transpirația excesivă, ce poate duce uneori la leziuni, iritații ale pielii.

Alimentația înainte de somn

Alimentul magic ce trebuie consumat înainte de somn este mărul. Acesta are proprietatea de a echilibra balanța electrolitică a corpului și de a menține apa în organism mai mult timp, ceea ce ne va împiedica să ne trezim noaptea pentru a bea apă, timp în care ne întrerupem somnul și acumulăm emoții negative (frustrare, furie etc.). De asemenea, în acest mod eliminăm riscul ca odată ce ne-am trezit să nu mai putem adormi la loc, iar insomnia, un somn insuficient duce la îmbătrânire.

Programul regulat de somn

Medicii au constatat că organismul unui adult are nevoie de 6-8 ore de somn de calitate, pe care trebuie să le facem între orele 23:00-04:00. De asemenea, am putea opta și pentru celebrul somn de frumusețe de la orele amiezii, iar efectele acestuia asupra frumuseții se vor vedea din prima săptămână. În lipsa acestui somn de frumusețe, dacă suntem la lucru în timpul zilei, este bine să ne luăm o scurtă pauză de 30 min, timp în care să închidem ochii și să ne relaxăm, lăsâdu-ne pe spătarul scaunului.

EVALUEAZĂ ARTICOLUL:

Ai evaluat deja articolul
5  2
VOTURI

SUBIECTE SIMILARE: SĂNĂTATE
EVALUEAZĂ ARTICOLUL:

Ai evaluat deja articolul
5  2
VOTURI
loading...

Pe același subiect

PE ACELAȘI SUBIECT

Informații ce te ajută să descoperi lucruri interesante și să-ți îmbunătățești cunoștințele.

loading...
De interes

Cumpărături referitoare la articol:

Pe același subiect

Top vizualizate

Pe același subiect

*

ZODIACOOL este cel mai complex site din România care reunește horoscop, zodii, astrologie, numerologie, feng shui și vise

CONTINUĂ SĂ CITEȘTI

Rețele Sociale

Mod de plată

Abonează-te la newsletter pentru noutăți

© ZODIACOOL 2016 - 2018. Termeni.