Detoxifierea nu este o cură de slăbire, este o pauză de refacere a organismului

Detoxifierea nu este o cură de slăbire, este o pauză de refacere a organismului
Detoxifierea dă ocazia organismului să scape mai repede de toxinele acumulate, facilitând însănătoşirea. Odată cu trecerea timpului, toxinele se acumulează

în organism urmare a poluării mediului şi a substanţelor chimice pe care le ingerăm din mâncare şi din alte elemente. Durerile de cap, amețeala sau depresia pot fi cauza pătrunderii în organism, respectiv în sânge a toxinelor, fapt care duce la scăderea imunităţii şi a tonusului.

Periodic, organismul caută să elimine singur aceste toxine şi să elibereze ţesuturile, urmare a capacităţii pe care o are. Detoxifierea este o metodă sigură şi de efect pentru a ajuta corpul să scape de toxine. Totuși, este necesar să ne detoxifiem? Prin încetinirea digestiei, detoxifierea dă ocazia organismului să scape mai repede de toxinele acumulate. În plus faţă de detoxifiere, de curăţarea corpului, postul înseamnă şi curăţare sufletească şi în gânduri. Pe de altă parte, afecţiunile acute și alergiile se pot dezvolta ca efect al detoxifierii.

Detoxifierea nu este o cură de slăbire

Chiar dacă este la modă, detoxifierea nu este o cură de slăbire, mai ales nu este un stil de viaţă, nu tratează constipaţia sau colesterolul. Detoxifierea este o metodă de scurtă durată ce oferă organismului o pauză necesară recuperării.

Iată 7 paşi simpli în procesul de detoxifiere:

  1. Asigurarea consumului de apă zilnic, recomandat a fi 30 ml/ kgc/ zi
  2. Renunţarea la alimentele nocive ca alcoolul, tutunul, condimentele în exces, aditivii, coloranţii şi conservanţii sintetici, evitarea medicaţiei inutile.
  3. Să încercăm din alimentaţie să asigurăm organismului toţi nutrienţii de care are nevoie
  4. Eliminarea tuturor lucrurilor inutile din viaţa si din casa noastră
  5. Eliminarea tuturor gândurilor rele, mintea noastră trebuie să fie curată
  6. Să nu uităm mişcarea, zilnic, măcar o oră pe zi, timp în care se realizează şi un masaj al organelor interne dar şi o mai bună circulaţie a sângelui
  7. Respectarea perioadei de odihnă, repaus atât fizic căt şi intelectual, și anume 8 ore de activitate, 8 ore de relaxare și 8 ore de somn.
2427
5.00
SHARE
CONTINUĂ SĂ CITEȘTI
Rețele Sociale
Mod de plată
Abonează-te la newsletter pentru noutăți
© Copyright 2016 - 2020 Zodiacool SRL - Toate drepturile rezervate. Termeni.