Transport gratuit peste 170 lei
Aplica

Gustarea dulce cu puține calorii. Beneficiile neștiute ale consumului de căpșuni

Gustarea dulce cu puține calorii. Beneficiile neștiute ale consumului de căpșuni

Căpșunile, fructe „de top” pe întreg mapamondul, ne încântă simțurile cu aroma, gustul și culoarea lor în fiecare vară. Pe lângă faptul că sunt o gustare dulce,

extrem de delicioasă, căpșunile au o multitudine de proprietăți nutritive ce le dă puterea de a acționa ca medicament natural.

Fructele sunt bogate în vitamine (C, E, B1, B2, B6, K, PP), acid salicilic, elagic şi pantotenic, proteine, săruri de potasiu, fosfor, calciu, magneziu, fier, sodiu, proteine şi zaharuri.

Porția zilnică minimă recomandată de nutriționiști pentru a obține beneficii de pe urma administrării acestor fructe este de 150 g pe zi. Se consumă ca atare, crude, sau ȋn salate sau smoothie-uri.

Feng Shui

Valoare nutriționala pentru 100 grame căpșuni:

Calorii: 32
Proteine: 0.9
Lipide: 0.3
Carbohidrați: 7.7
Fibre: 2

Beneficiile consumului de căpșuni:

- combat obezitatea prin fibrele alimentare care dau sațietate și care „curăță” organismul de toxine;

- reduc colesterolul și trigliceridele mărite, datorită fibrelor alimentare (substanțe nedigerabile);

- adjuvant în hipertensiune, prin conținutul de potasiu și de magneziu cu efect reglator al tensiunii;

- adjuvant contra varicelor, prin substanțele fenolice și pigmenții cu efect tonic vascular;

- au efecte antiinflamatoare articulare (antireumatice), grație fenolilor, substanțele care le dau aromă;

- combat constipația, prin acizii organici și zaharurile complexe care normalizează flora intestinală;

- adjuvant în litiaza renală (mai ales cu urați), fiind bogate în apă și având efect diuretic;

- adjuvant în diabet (300 g/zi), întrucât ajută la stabilizarea valorilor glicemiei;

- previn îmbătrânirea prematură, protejând sistemul nervos, articulațiile și vasele de sânge;

- îmbunătățesc sănătatea ochilor, datorită antioxidanților;

- contribuie la prevenirea cancerului, fiind bogate în vitamina C;

- mențin sănătatea oaselor, fiind bogate în potasiu, vitamina K și în magneziu;

- tratează lipsa de vitamina C: 150 g de căpșuni asigură aproximativ 140% din necesarul de vitamina C al unui adult (câte 400 g de căpșuni, minimum, vreme de două săptămâni);

- tratează lipsa de magneziu: un kilogram de căpșuni consumat zilnic conține mai mult decât necesarul cotidian de magneziu; se consumă minimum 1 kilogram de căpșuni pe zi, în cură de 2-3 săptămâni.

NEWSLETTER
Bucură-te de avantaje! Fii cu un pas înainte, află secrete pentru o viață mai bună.
Abonare la newsletter
URMARITI-NE
MODALITATI DE PLATA

Ramburs * euPlatesc * Transfer bancar
CUMPARATURI SIGURE
GoGetSSL Site Seal
Rating
4.86
© Copyright 2016 - 2021 Zodiacool SRL - Toate drepturile rezervate. Termene si conditiiSOLSALANPC
Produse in magazin

Cauta dupa cuvantul cheie dorit

Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficului. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.