Cele mai bune săruri minerale! Află de ce săruri minerale are nevoie organismul tău, în funcție de zodia în care te-ai născut

01.MAI.2019
Cele mai bune săruri minerale! Află de ce săruri minerale are nevoie organismul tău, în funcție de zodia în care te-ai născut

Categorie: Astrologie Autor: Luiza Teodorescu ZODIACOOL Foto:pixabay.com

Știați că pentru o bună funcţionare a organismului uman sunt necesare o serie de substanţe minerale? Schussler a descoperit în urma cercetărilor pe care

le-a efectuat, că între necesarul de săruri minerale şi zodia în care ne-am născut există o strânsă legătură.

Există 12 săruri minerale necesare corpului uman: fosfaţii de potasiu, magneziu, sodiu, calciu şi fier, sulfaţii de sodiu, potasiu, calciu, clorurile de potasiu şi sodiu, fluorura de calciu şi siliciul. Aceste săruri influenţează buna funcţionare a organismului nostru.

Necesarul de săruri minerale pentru fiecare individ poate fi administrat zilnic sub formă de suplimente minerale sau poate fi asigurat printr-o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă. S-a descoperit că nativii celor 12 zodii au o afinitate mai mare cu una dintre substanțele minerale specificate, iar aceasta constituie pentru ei substanţa minerală vitală.

Loading...

Astrologul ZODIACOOL vă recomandă sărurile minerale vitale pentru fiecare zodia:

BERBEC: FOSFATUL DE POTASIU

Insuficienţa fosfatului de potasiu afectează buna funcţionare a sistemului nervos.
Alimente care conţin fosfat de potasiu: salată, varză, conopidă, spanac, cartofi, castraveţi, ridichi, ceapă, măsline, mere.

TAUR: SULFATUL DE SODIU

Sulfatul de sodiu controlează şi reglează cantitatea de apă din organism. În lipsa acestei substanțe, vezica biliară are o funcționare deficitară, care duce la congestii în zona gâtului sau a capului.
Alimente bogate în sulfat de sodiu: sfeclă, spanac, conopidă, ridichi, castraveţi, ceapă, dovleac.

GEMENI: CLORURA DE POTASIU

Insuficienţa clorurii de potasiu în organism provoacă probleme respiratorii și circulatorii, ce pot provoca accidente cerebrale vasculare (AVC). Necesarul de clorură de potasiu poate fi asigurat consumând fasole verde, spanac, conopidă, morcovi, ţelină, asparagus, prune, caise, piersici, portocale.

RAC: FLORURĂ DE CALCIU

Lipsa acestei substanțe minerale poate favoriza problemele cu oasele și cu dinții. Alimente ce conțin fluorură de calciu: secară, gălbenuş de ou crud.

LEU: FOSFATUL DE MAGNEZIU

Fosfatul de magneziu asigură formarea structurii osoase și ajută la asimilarea calciului în organism. Alimentele care conţin cantităţi mari de fosfat de magneziu: produse din grâu şi secară, alune, ţelină, asparagus, lămâie, mere, nuci, smochine, piersici, seminţe de floarea-soarelui,  gălbenuş de ou crud.

FECIOARĂ: SULFATUL DE POTASIU

Sulfatul de potasiu ajută la transportul oxigenului în celule, menținerea sănătății pielii (acnee, eczeme, mătreaţă, căderea părului). Necesarul de sulfat de potasiu se asigură dacă alimentaţia este bogată în: andive, alune, măsline negre, portocale, grâu, secară şi ovăz germinate, brânză.

BALANŢĂ: FOSFATUL DE SODIU

Fosfatul de sodiu esenţial pentru menţinerea echilibrului acido-bazic. Lipsa fosfatului de sodiu duce la suferinţe reumatice şi gută. Necesarul de fosfat de sodiu se asigură consumând în mod regulat: fasole, cartofi, spanac, sfeclă, porumb, orez nedecorticat, alune, mere, căpşuni, stafide.

SCORPION: SULFATUL DE CALCIU

Nasul, gura, esofagul, intestinele, dar şi organele genitale au o mare nevoie de sulfatul de calciu pentru a-şi îndeplini funcţiile în mod corespunzător. Lipsa sa din organism favorizează apariţia de infecţii ale sinusului şi aparatului respirator, rinite, dar şi sterilitatea.
Alimentele care conţin cantităţi mari de sulfat de calciu sunt: conopida, asparagusul, ridichile, prunele, smochinele.

SĂGETĂTOR: SILICIUL

Siliciul asigură termoreglarea organismului, rezistenţa sistemului nervos la stres. Sursele cele mai bune de siliciu sunt: smochinele, prunele, merele, căpşunile, cartofii, coaja fructelor şi legumelor, gălbenuşul de ou crud.

CAPRICORN: FOSFATUL DE CALCIU

Această substanţă minerală este necesară menținerii sănătății sistemului osos şi a funcției digestive. Insuficienţa fosfatului de calciu determină deficienţe ale dentiţiei, deformări ale scheletului, nefrite, dureri la încheieturi, dar şi indigestii. Necesarul de fosfat de calciu se asigură consumând: varză, orez nedecorticat, alune, citrice (lămâi portocale, mandarine), lapte şi brânză de vacă.

VĂRSĂTOR: CLORURA DE SODIU

Clorura de sodiu (sarea de bucătărie) reglează necesarul de lichide din organism. Dezechilibrul acestei substanţe generează afecţiuni ale rinichilor, arterite, favorizând adeseori accidentele cerebrale vasculare. Sursele naturale de clorură de sodiu sunt: spanacul, ţelina, varza, salata, ridichile, porumbul, alunele, nucile, merele, perele, piersicile, citricele (lămâile, portocalele, mandarinele).

PEŞTI: FOSFATUL DE FIER

Fosfatul de fier asigură transportul oxigenului în organism. Lipsa lui generează anemie, deficiente respiratorii, tahicardie, hemoragii.
Alimentele care conţin cantităţi mari de fosfat de fier sunt: fasolea uscată, caisele, piersicile, merele, strugurii, stafidele, citricele (lămâile, portocalele, mandarinele), gălbenuşul de ou crud.

Sursa articol: Săruri Schussler și Zodii

loading...
CONTINUĂ SĂ CITEȘTI

Rețele Sociale

Mod de plată

Abonează-te la newsletter pentru noutăți

© Copyright 2016 - 2019 ZODIACOOL SRL - Toate drepturile rezervate. Termeni.