Secretul dietei reușite – nu combina aceste alimente și respectă regulile de aur

16.IANUARIE.2019
Secretul dietei reușite – nu combina aceste alimente și respectă regulile de aur

Categorie: Sănătate și Nutriție Autor: Maria Poinescu Zodiacool Foto:unsplash.com

Pentru o alimentație ehilibrată, este importantă ora la care cinăm, ca și un număr de 5 mese pe zi. De asemenea, este importantă ora la care cinăm și

numărul meselor. Astfel, vorbim de cel târziu ora 20.00 și de cele 3 mese principale de peste zi, la care se adaugă 2 gustări. Cel mai bine este să optăm pentru proteine, cum ar fi cele din carnea albă (fructe de mare, pește sau curcan), iaurturi și brânzeturi slabe și albuș de ou. La fel, sunt de preferat legumele verzi, deoarece conțin puțin zahăr și sunt bogate în antioxidanți, fibre și vitamine.

Fructele, pe de altă parte, ar trebui să fie cele de culoare intensă, pentru că sunt bogate în antioxidanți – cum ar fi cele de pădure.

Loading...

În ceea ce privește combinarea alimentelor, există doar 3 contraindicații.

1. Nu amesteca proteinele de origine animală, respectiv cele din carne, lactate și ouă, pentru că, încetul cu încetul, această combinație duce la încetinirea metabolismului și, bineînțeles, la îngrășare.

2. Iaurtul nu se consumă alături de fructe, întrucât au momente diferite de fermentație, duc la balonare și afectează digestia în următoarele ore după ce sunt consumate.

3. Dulcele sau alcoolul nu se consumă în timpul mesei ori imediat după masă, deoarece se poate ajunge în timp la steatoza hepatică (ficat gras). Explicația este că la nivelul ficatului există un singur tip de enzimă ce metabolizează atât grăsimea, cât și alcoolul. Aceasta se va ocupa mai întâi de alcool și abia apoi de grăsimi, care între timp va începe să se depună.

Continut Sponsorizat
loading...
Loading...
CONTINUĂ SĂ CITEȘTI

Rețele Sociale

Mod de plată

Abonează-te la newsletter pentru noutăți

© Copyright 2016 - 2019 Zodiacool SRL - Toate drepturile rezervate. Termeni.