Postul intermitent – 6 metode prin care te poate ajuta să slăbești – partea III

Postul intermitent – 6 metode prin care te poate ajuta să slăbești – partea III
Descoperă beneficiile miraculoase pe care postul negru le poate avea asupra stării de sănătate și asupra pielii. În acest articol vom continua să discutăm

despre postul negru intermitent, care s-a dovedit a fi o metodă inedită de a ne menține corpul suplu și sănătos. Iată care sunt recomandrăile specialistului ZODIACOOL în materie de post negru.

4. Alegeți o zi de post negru săptămânal

Femeile pot consuma în ziua de post negru 250 ml de ceai pe bază de plante. Postul negru de o zi pe săptămână, cunoscut sub numele de dieta Eat-Stop-Eat, implică să nu mâncăm alimente timp de 24 de ore, o dată la 6 zile.

Mulți oameni prefără să țină postul negru de 24 de ore între micul dejun de azi până la micul dejun de mâine, dar se poate ține și între mesele de prânz, cină.

Pe tipul acestui regim se poate consuma apă sau ceai pe bază de plante. Persoanele ar trebui să se întoarcă la modelele normale de hrană în zilele fără post. Consumul în acest mod reduce aportul caloric al unei persoane, dar nu limitează alimentele specifice consumate de individ.

O repetare de 24 de ore în ziua imediat următoare poate provoca dificultăți, oboseală, dureri de cap sau iritabilitate.

Mulți oameni consideră că aceste efecte devin mai puțin extreme în timp, corpul fiind adaptat la acest nou model de consum. Oamenii pot beneficia de postul de 12 ore sau 16 ore înainte de a trece la postul de 24 de ore (vezi 6 Moduri uimitoare de a slăbi cu ajutorul postului intermitent – partea I - link)

5. Sari peste o masă

Această abordare flexibilă a postului negru intermitent poate fi bună pentru începători. Aceasta implică ocazional săritul peste mese. Oamenii pot decide care mese să fie evitate, în funcție de nivelul lor de restrângere a foamei sau de timp (micul dejun, prânzul sau cina). Cu toate acestea, este important să consumați alimente sănătoase la fiecare masă.

Evitarea unei mese este probabil cea mai reușită atunci când persoanele monitorizează și răspund la semnalele de foame ale organismului. În esență, oamenii care folosesc acest stil de post intermitent vor mânca atunci când sunt înfometați și vor sări peste mese atunci când nu sunt. Aceasta poate fi o metodă mai naturală pentru unii oameni decât celelalte metode de post.

6. Dieta Luptătorului

Dieta Luptătorului este o formă relativ extremă de post negru intermitent. Aceasta implică consumarea unei cantități foarte mici de mâncare, de obicei doar câteva porții de fructe și legume brute, în timpul unei perioade de post negru de 20 de ore, apoi se mănâncă o masă mare pe timp de noapte.

Timpul în care se poate mânca este de obicei în jur de 4 ore. Această formă de post poate fi cea mai bună pentru persoanele care au încercat deja alte forme de post intermitent.

Cei care țin dieta Luptătorului susțin că mâncatul pe timp de noapte permite organismului să obțină substanțe nutritive în concordanță cu ritmurile sale circadiene.

În timpul fazei de consum de 4 ore, oamenii ar trebui să se asigure că mănâncă o mulțime de legume, proteine și grăsimi sănătoase. Acestea ar trebui să includă și unii carbohidrați. Deși este posibil să se mănânce niște alimente în timpul perioadei de repaus (fructe, sucuri naturale), poate fi dificil să se respecte liniile directoare stricte cu privire la momentul și ce să se mănânce pe termen lung.

De asemenea, unii oameni se vor lupta să mănânce o masă exagerat de mare înainte de culcare. Există, de asemenea, riscul ca persoanele din această dietă să nu mănânce suficiente elemente nutritive, cum ar fi fibrele. Acest lucru poate crește riscul de cancer și poate avea un efect advers asupra sănătății digestive și a sistemului imunitar.

Atenție!

Indiferent de tipul postului intermitent, postul pentru perioade lungi de timp în care corpul este nepregătit poate fi problematic. Aceste forme de dietă ar putea să nu fie potrivite pentru toată lumea.

Dacă o persoană este predispusă la o alimentație dezordonată, aceste abordări pot exacerba relația lor nesănătoasă cu alimentele. Persoanele cu afecțiuni de sănătate, inclusiv diabetul, ar trebui să vorbească cu un medic înainte de a încerca orice formă de post.

Sursa articol: medicalnewstoday.com

CONTINUĂ SĂ CITEȘTI
Rețele Sociale
Mod de plată
Abonează-te la newsletter pentru noutăți
© Copyright 2016 - 2020 Zodiacool SRL - Toate drepturile rezervate. Termeni.